Vilarinho => Barcelos 27,3 km - Reisverslag uit Vilarinho, Portugal van Fred Meijer - WaarBenJij.nu Vilarinho => Barcelos 27,3 km - Reisverslag uit Vilarinho, Portugal van Fred Meijer - WaarBenJij.nu

Vilarinho => Barcelos 27,3 km

Blijf op de hoogte en volg Fred

16 September 2015 | Portugal, Vilarinho

Het is 3 uur s'nachts en het regent nog altijd, dit voorspelt niet veel goeds. Als wij om kwart over 6 opstaan is de regen toch gestopt. aankleden, snel ontbijten en op pad. De man van patstelaria zegt dat het afgelopen weer sinds jaren niet meer in Portugal is voorgekomen.Er hangt nog zware bewolking en dreiging van regen is aanwezig. Na twee uur flink doorstappen worden we toch weer overvallen door een fikse regenbui. Als routiniers doen we de capes aan en vervolgen onze weg. De regen is niets vergeleken met gisteren. Na een bui, komt langzaam het betere weer terug. De zon schijnt en alles wordt mooier. Aangekomen in Barcelos hebben we onze onze herberg snel gevonden. Met 10 man op een kamer, vier stapelbedden en twee matrassen op de grond op 40m2. Een gezellige wirwar van alle nationaliteit en leeftijden, o.a. Nederlanders, Denen, Israëliërs, Amerikanen , Aussies, Duitsers en Italianen. De Israëliër speelt op zijn gitaar en zingt. Dit geeft een ontspannen sfeer.

• 17 September 2015 - 21:32

Anita:

Hoi lieve famieleden, cq pelgrims cq wandelende ponchos, hoe is t ermee, zo te zien erg nat (net zo als bij ons)! Vanavond weer effe tijd om jullie te volgen en bij te praten.
    Goed dat jullie alle weersomstandigheden trotseren en doorzetten. Ook wat betreft eten en slapen, vooral met zovele op een kamer. Was de beer van Grafenau er niet bij?
    Ook mooie foto*s van de wandeling in de regen, ga zo door.
    Geniet er nog van en wandel ze, dikke kus je zus(schone zus).

• 18 September 2015 - 07:59

Roel H Te D:

Sjoane verhoale en foto's. Joamer van ut slegte wear. Voal plezeer nog.