2e dag in Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fred Meijer - WaarBenJij.nu 2e dag in Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fred Meijer - WaarBenJij.nu

2e dag in Lissabon

Blijf op de hoogte en volg Fred

30 Augustus 2015 | Portugal, Lissabon

Vanmorgen, na een goed ontbijt hebben we een paar hotspots van Lissabon bezocht.
Castelo de S. Jorge, Graca een panoramablik over Lissabon en de Se Catedral waar we morgen starten met onze camino.
Ons plan was om met de beroemde gele tram 28 deze citytour te maken. Volgens de info van de B&B zouden we bij een plein moeten opstappen. Bij het plein stond een lange rij op de tram te wachten, deze ging echter alleen maar naar Belem. Drie trams verder die leeg aan ons voorbij waren gegaan, zijn we maar door gelopen. Dit zijn we toch verder van plan en zien het maar als een warming up voor de komende dagen. Eigenlijk is alles in Lissabon goed te belopen, de oude wijken Bairro Alto en Alfama zijn dan ook meer als de moeite waard. s'Middags geluncht op de markt met streekproducten en een lekker koud glaasje bier en even het nieuwe gedeelte bezocht. Leuk maar niet de sfeer wat de oude stad heeft. Terug op de kamer,douchen en weer de rugzakken startklaar gemaakt voor morgen.

• 31 Augustus 2015 - 14:20

Jan Eisenga:

Hallo Fred & Marion,

als ik dit verslag van de 2e dag lees zijn jullie al onderweg op jullie "echte" 1ste etappe.
    En bij deze wens ik jullie veel wandelplezier en ook mooi vertier in de rustplaatsjes.
    Vraag: geven jullie ook elke dag de gelopen kilometers in het verslag?
    Dan kunnen wij ons ook een beeld vormen van hoe en wat.

Groeten

Jan Eisenga

• 31 Augustus 2015 - 20:13

Fred:

Dag Jan.
    Onze eerste wandeldag is vandaag gestart.
    Leuk dat je een reactie hebt geplaatst.
    Doe ze op het werk maar allen de groeten.